Congresregistratie

Een eigen registratiewebsite voor (medische) congressen ten behoeve van abstracts, online betaalsystemen en gepersonaliseerde dagprogramma's.

Wat wij doen

Wat wij doen

Bij Activo weten we als geen ander dat er bij het organiseren van een congres veel komt kijken.
Activo levert de volgende congresdiensten:

  • Congreswebsite

  • Abstracts

  • Online betalingen

  • Toegangscontrole

Congreswebsite

De congreswebsite zal in de stijl van het congres worden opgemaakt. Activo zet zich sterk in op de look & feel van het registratieproces. Dit draagt ertoe bij dat meer personen zich daadwerkelijk aanmelden.

De congresregistratie kan het volgende omvatten:

  • Online beoordelen abstracts
  • Een gepersonaliseerd uitnodigingstraject
  • Mogelijkheid tot limitering capaciteit workshops
  • Een online betaalsysteem
  • Toesturen e-ticket en factuur

Abstracts online toevoegen en beoordelen

Activo heeft een abstracts module ontwikkeld voor deelnemers van een congres, om eenvoudig abstracts te kunnen laten toevoegen. Vervolgens kunnen deze abstracts online worden beoordeeld.

Voorbeeld van het invoeren van auteursgegevens

Het invoeren van auteursgegevens

Gebruikers kunnen eenvoudig inloggen of een account aanmaken in de abstract module, en vervolgens door middel van een efficiënt dashboard het volledige proces doorlopen van de module. Dit begint met het eenmalig compleet maken van de auteursgegevens, zodat er een volledig profiel bekend is.

Door de auteur een profiel in te laten vullen zijn alle gewenste gegevens voor het beoordelen van de abstract, het opstellen van het programma en het communiceren met de auteur compleet voordat een abstract wordt ingediend.

Na het compleet maken van het profiel kan de auteur beginnen met het indienen van abstracts.

Gegevens van de abstract invullen

Een abstract indienen

In de eerste stap geeft de auteur alle benodigde basisgegevens van de abstract op, zoals: titel, toelichting en presentatie voorkeur. Aanvullende informatie zoals afbeeldingen of documenten, kunnen in een losse stap worden geüpload.

Het opgeven van extra (co-)auteurs is tijdens het toevoegen van een abstract mogelijk. De volgorde van het tonen van de (co-)auteurs is eenvoudig te bepalen.

Wanneer er al eerder een abstract is ingediend zijn eerder ingevulde (co-) auteurs beschikbaar om opnieuw aan de abstract te koppelen.

Commissie kan abstracts beoordelen

Het beoordelen van een abstract

Personen die bevoegd zijn om de abstracts te beoordelen ontvangen hiervoor een uitnodiging. Deze personen kunnen een account aanmaken om vervolgens in te loggen en te beginnen met het beoordelen van de ingediende abstracts.

Alle ingediende abstracts zijn te bekijken voor de beoordelaars. Na het beoordelen van een abstract wordt deze met een groene icoon gemarkeerd als ‘beoordeeld’ zodat er geen abstract onbeoordeeld blijft.

De resultaten van de beoordeling zijn per abstract te bekijken in het CMS. Daarnaast kan een totaaloverzicht met alle gegevens, inclusief het gemiddelde cijfer dat een abstract heeft gekregen, als Excel-bestand worden geëxporteerd.

Aanvullende congresdiensten

Online betalingen

  • Koppel een online betaalsysteem aan de congreswebsite
  • Deelnemers ontvangen een gepersonaliseerd e-ticket en factuur in pdf-formaat
  • Het betaalsysteem omvat: iDeal, Mastercard, Visa, American Express en bankoverschijvingen

Toegangscontrole

  • Deelnemers tonen bij de entree van het congres de e-ticket met barcode of QR code
  • E-ticket vergeten? Geen probleem! De gegevens van de deelnemers kunnen worden opgezocht in het Balie Registratiesysteem
  • Uitgifte van badges en keycords aan de congresdeelnemers

Benieuwd wat we voor uw congres kunnen betekenen?
Neem contact op of vraag een offerte aan

Offerte aanvragen Contact